Wednesday 5 October 2011

Hanya Luahan Rasa

          Pejam celik pejam celik dah pul0k 1.19 pagi rupanya..pantas sungguh mase berlalu..sedar tak sedar sudah pagi..mataku bel0m mengantok lagi..entah apa yang difikirkan agaknya...malam berlalu begitu sahaja..pagi pula menjelma...dikala ini teringat aku pada seseorang pernah bertakhta dihatiku suatu ketika dahulu...tersenyum bila mengintai kembali kenangan dahalu...terlalu banyak kenangan antara aku dan dia..manis pahit kami lalui bersama...tetapi ianya terlalu singkat bagiku...engkau meninggalkan aku keseorangan begitu sahaja tanpa sebutir kata dari bibirmu..aku tidak tahu apakah kesilapanku terhadapmu sehinggakan engkau sanggup meninggalkan aku terkontang kanting tanpa arah..bagaikan orang gila aku dibuatnya..siang malam menunggumu pulang tapi ianya hanya sia2 sahaja..
       Adakah engkau mempunyai kekasih baru?...kekasih yang lebih hebat dari aku...aku tidak marah sekiranya engkau berterus terang paduku..tetapi jangan engkau menyiksa diriku sebegini...tetapi tidak mengapa aku redha dengan ketentuan ini...aku berharap agar engkau berbahagia bersama si dia,..biar lah kenangan antara kita mnjadi kenangan abadi bagiku...aku hanay mampu berdoa semoga engkau sentiase bergembira disamping insan yg tersayang...DAN AKU..akan teruskan hidup dengan tabah dan menanti satu sinar baru yang akan menyinari cahaya hatiku...

0 comments:

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates